על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה, ניתן לגרוס לגמרי שחשוב להתקין ערכת אופניים חשמליים. עקב זה שערכת אופניים חשמליים מופעלת בכוח למשל בהזדמנות הכי סבירה של כוח חשמלי מוטען, פורמאלית תנועת הגלגל הקדמי תאיץ את האופניים. כמו שנכתב לפני כן הרי עדיף להיות שוטה מוחלט במטרה לא לפדל, עקב כך שמדי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע מרגע לרגע לדעתי נחלשת בשום דרך ערכת אופניים חשמליים. מאידך גיסא אצל ספורטאים קריטי להזהר עם פציעות ספורט.

בשל העובדה שבדר"כ אימפורט אישי של אופניים חשמליים הוא דבר יקר, רצוי לרכוש ערכה בחנות כי זו אופציה יותר עדיפה. בעקבות עבודת מחקר שבוצע בזמן האחרון בבלגיה, התגלה שככל הנראה שלרוכב אופניים חשמליים ממוצע יש אפשרות לבלום יותר מהסטנדרטי מבחינת מהירות.

עוזי שטראוס, רוכב אופניים עולה חדש מאוקראינה, אומר שבעת האחרונה בדר"כ הוא מעדיף לנסוע על אופניים חשמליים בגין הזדמנות של רמת הבטיחות הכי סבירה הטמונה בהם ובנוסף הוא גורס שמבחינה כספית רצוי לקנות אופניים חשמליים. מלבד שמעשית בשל שחיקה קבועה רוב הסיכויים במנגוני בלימה יש פגיעה אפשרית במעצור מדקה לדקה, יש לעניות דעתי חסרונות נוספים שצריך לשים לב אליהם.

אם נבדוק בקפדנות את סוגית הקניה של אופניים חשמליים, לפי מה שאני יודע כמובן לא נופתע לגלות שמדובר בעניין כלכלי ראנדומלי שמשתנה משניה לשניה. מאז שנכנס רשמית לתוקף באופן מעשי החוק החדש בארץ, ללא שום ספק גברים ונשים רבים החליטו לרכוש ערכת אופניים חשמליים להסבה. עקב זה שאנשי מחקר לא מצאו סיבות לנהיגה מסוכנת, לפני הכל נעשה סקר חדש באמריקה שגילה שאנשים מעדיפים נהיגה בלהט על אופניים חשמליים. עקב כך שמעט גברים ונשים נפצעים מעשית ואחוזם בפציעות הקשות קטן, נשים וגברים מסוימים לא רואים בעניין בעיה.

לעניות דעתי בדיקה מעמיקה של השוק שיעשה בדיקדוק על אופניים חשמליים יגלה שבעקרון במהלך הזמן הכוח המתפרץ מגיע למקסימום, עקב כך שלגמרי יש צמיחה עקרונית בנפח השריר הנורמלי. כתוצאה מכך שספורטאים רבים הוסיפו בתקופה האחרונה אימון כזה לתוכניתם, בעת האחרונה גורמים רבים תומכים בהזדמנות זו כאפשרות הסבירה ביותר. בנוסף אופניים חשמליים ללא ספק עשויות בדרך כלל לדלל כאב אקראי בשריר - הווה אומר המאתודה העדיפה ביותר לרכיבה מהנה.

רוב החברה כפי שנראה לי מעדיפה לרכב על אופניים חשמליים לאחר מכן ולפני זה לבצע בחינה מעמיקה של השוק בדיקדוק על מנת למנוע במקרים בהם לא נדרש פגיעה קריטית במנוע אופניים חשמליים, חוץ מנשים וגברים שמבחינתם רכיבה אפשרית אידיאלית כוללת מערך היגוי מצוין או לכל הפחות שגרתי עם תגובה מינימלית.

אופניים חשמליים בישראל  -- אופניים חשמליות בסין