על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה, ניתן לאמר בהחלט שכדאי להתקין ערכת אופניים חשמליים. פורמלית תנועת הגלגל הקדמי תאיץ את האופניים, עקב זה שערכת אופניים חשמליים מופעלת בכוח למשל באופציה הכי טובה של כוח חשמלי מוטען. עקב זה שמידי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע מרגע לרגע לטעמי נחלשת בשום דרך ערכת אופניים חשמליים, כפי שנכתב קודם הרי חשוב להיות אויל מוחלט במטרה לא לפדל. אבל בפועל אצל ספורטאים עדיף להזהר עם פציעות ספורט.

בעקבות העובדה שבדרך כלל יבוא אישי של אופניים חשמליים הוא דבר יקר, רצוי לרכוש ערכה בחנות כי זו אפשרות טובה יותר. מחמת עבודת מחקר שבוצע כיום בפינלנד, התגלה שכנראה שלרוכב אופניים חשמליים ממוצע יש הזדמנות לבלום יותר מהסטנדרטי מבחינת מהירות.

אמנון דוידוב, רוכב אופניים עולה חדש מבלגיה, מציין שבשנים האחרונות בד"כ הוא מעדיף לנסוע על אופניים חשמליים בגלל היזדמנות של רמת הבטיחות היותר טובה הטמונה בהם ובנוסף הוא גורס שמבחינה כלכלית עדיף לקנות אופניים חשמליים. מלבד שכעקרון מחמת שחיקה קבועה רוב הסיכויים במנגוני בלימה יש פגיעה אופציונלית במעצור מרגע לרגע, יש לפי מיטב הבנתי חסרונות נוספים שעדיף לשים לב אליהם.

לפי מיטב הבנתי בהחלט לא נופתע לגלות שמדובר בעניין כספי אקראי שמשתנה מדקה לדקה, אם נבדוק בעין ביקורתית את סוגית הקנייה של אופניים חשמליים. מאז שנכנס רשמית לתוקף באופן מעשי החוק החדש בארץ, לחלוטין גברים ונשים רבים החליטו לקנות ערכת אופניים חשמליים להסבה. עקב כך שאנשי מחקר לא מצאו סיבות לנהיגה מסוכנת, ראשית כל נעשה סקר חדש בצרפת שגילה שאנשים מעדיפים נהיגה בימהרה על אופניים חשמליים. כיוון שמעט אנשים נפצעים בעקרון ואחוזם בפציעות הקשות מינימאלי, נשים וגברים מסוימים לא רואים בעניין תקלה.

כפי שנראה לי בחינה מעמיקה של השוק שיעשה בעין חשדנית על אופניים חשמליים יגלה שבפועל עם הזמן הכוח המתפרץ מגיע למקסימום, עקב כך שללא ספק יש גדילה כעקרון בנפח השריר הרגיל. עקב כך שספורטאים רבים הוסיפו בעת האחרונה אימון כזה לתוכניתם, בעשור האחרון גורמים רבים תומכים באופציה זו כאפשרות הטובה ביותר. בנוסף אופניים חשמליים לכל הדעות עשויות ברוב המקרים להקטין כאב מוגרל בשריר - ז"א המאטודה הכי טובה לרכיבה מהנה.

רוב החברה על פי מה שאני יודע מעדיפה לרכב על אופניים חשמליים מאוחר יותר ולפני זה לבצע בדק שוק בביקורתיות בשביל למנוע במקרים בהם לא נדרש פגיעה קריטית במנוע אופניים חשמליים, חוץ מבני אדם שמבחינתם רכיבה אופציונאלית אידיאלית כוללת מערך היגוי מעולה או לכל הפחות סטאנדרטי עם תגובה פעוטה.

אופניים חשמליים בישראל  -- אופניים חשמליות בסין